کشتی “Scharhörn” تنی به آب میزند.

نخستین کشتی از سه کشتی چند منظوره جدید برای گارد ساحلی آلمان راه اندازی شد و اکنون برای تکمیل و نصب تجهیزات به کارخانه کشتی سازی  Abeking & Rasmussen منتقل می شود که شامل یک پکیج کامل از کمپرسورهای ساور می‌شود.

ساخت این کشتی چند منظوره در Klaipeda, Lithuania  آغاز شد. در آنجا، کارخانه ساخت کشتی با ابعاد متوسط  Abeking & Rasmussen با همکاری کارخانه کشتی سازی لیتوانیایی معروف Western Baltija Shipbuilding کارهای مربوط به پیکر فولادی این سه کشتی را انجام می‌دهد.

هر یک از این سه کشتی با پکیج کاملی از کمپرسورهای ساور تجهیز شده است. دو عدد کمپرسور SAUER Passat WP151L Marine هوای استارت کشتی‌ها را فراهم می‌کنند. در کنار این دو کمپرسور دو عدد SAUER SC53 screw compressors قرار دارند که هر یک با یک خشک کن مدل SAUER SRD0850L  برای کنترل و هوای ابزار تکمیل می شوند. راه اندازی این کمپرسورها توسط تکنسین‌هایی از Sauer Kiel صورت می‌گیرد.



کشتی جدید “Scharhörn” جایگزین “Scharhörn” قدیمی با (IMO 7349455) خواهد شد که در سال 1974 در Rheinwerft Walsum ساخته شد. دو کشتی دیگر تصویری الهام گرفته از “Neuwerk” (IMO 9143984) – به سال ساخت 1998 – و “Mellum” (IMO 8301981) – تکمیل شده در سال 1984- هستند. سفارش کلی در تابستان سال 2020 میلادی توسط وزارت حمل و نقل فدرال آلمان به ارزش حدودی 600 میلیون یورو تعیین شد.

در طول ماه اوت، بدنه از بندر لیتوانی به کارخانه کشتی سازی Abeking & Rasmussen  در Lemwerder آلمان برای نصب تجهیزات و تکمیل بیشتر منتقل خواهد شد. هم چنین گذر از کانال شهر کیل نیز برنامه ریزی شده است.

این سه کشتی چند منظوره هر یک به طول 105 متر و با سرعت بیش از 15 گره (kn) طراحی شده اند. کشش بالابر حداقل 145 تن هست. سیستم حرکتی موتور برای توان خروجی بیش از 12000 کیلووات طراحی شده است و هر سه ناو از گاز LNG به عنوان سوخت برای موتور استفاده خواهند کرد که در مقایسه با سوخت های دیگر از نظر محیط زیستی بهتر هستند.

این سه کشتی چند منظوره دارای سطح پرواز هلیکوپتر در منطقه جلوی عرشه کشتی و دارای جدید ترین تکنولوژی های حال حاضر در مسایل ایمنی و حفاظتی هستند.

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
کشتی "Scharhörn" تنی به آب میزند کمپرسور ساور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.