کمپرسور فشار قوی پیستونی

معرفی محصولات تولیدی کارخانه های ساور آلمان و هاگ-ساور سوئیس، کمپرسور فشار قوی سیلندر پیستونی


تولیدات کارخانه ساور

کمپرسورهای میان فشار و پرفشار سیلندر پیستونی با قابلیت اطمینان بالا، مورد مصرف در تمامی صنایع

تولیدات کارخانه هاگ

کمپرسورهای سیلندر پیستونی بدون روغن با بالاترین فناوری، مورد مصرف در تمامی صنایعی که به کمپرسورهای بدون روغن (Oil Free) احتیاج دارند.

Slide Haug Compressors Sauer Compressors کمپرسورهای کمپرسورهای Oil Free Oil Free & Oil Lubricated مشاهده محصولات مشاهده محصولات

بیشتر بدانید!

کمپرسور یک دستگاه مکانیکی میباشد که در صنعت از آن برای متراکم کردن هوا و انواع گازها استفاده می گردد. کمپرسورها انواع مختلفی از جمله Screw و Reciprocating (رفت و برگشتی یا سیلندر پیستونی) دارند. خود این مدل ها با توجه به نوع کارکردشان به دو نوع Oil Lubricated (روانکاری با روغن) و Oil Free (بدون روغن) تقسیم میشوند. مصارف کمپرسورهای بدون روغن اغلب در صنایع پزشکی، دارویی، غذایی، نفت و گاز و هر صنعت دیگری که در فرایند متراکم کردن گاز نباید هیچ روغنی وجود داشته باشد استفاده میگردد.

نحوه عملکرد کمپرسور به این صورت میباشد که با متراکم کردن گاز حجم آن را کاهش داده و فشار آن بالا میرود تا از انرژی به دست آمده در فرایند متراکم شدن بتوان در مراحل مختلف صنعت و تولید استفاده نمود. به دلیل کمپرس شدن گاز دمای آن بالا رفته و در کمپرسور از خنک کننده ها استفاده میشود. بعضی کمپرسورها خنک کاری با آب دارند و بعضی دیگر خنک کاری با هوا. همچنین در طول فرایند متراکم کردن، روغن و رطوبت موجود در هوا نیز از آن جدا شده و ازین دستگاه خارج میگردد.

کمپرسور فشار قوی ساور تهران

کارخانه ساور تولید کننده کمپرسور فشار قوی هوا ، کمپرسور فشار قوی گاز ، کمپرسورهای رفت و برگشتی از 10 تا 500 بار، کمپرسور بدون روغن برای مصارف صنعتی، پزشکی و غذایی میباشد. این کمپرسورها توانایی فشرده سازی هوا و تمامی گازها را دارا میباشند و میتوانند نیاز مصرف کننده را به خوبی و بدون نشت روغن و یا گاز بر طرف و هوای فشرده مطلوب را تولید نمایند.

ساور، هر زمان، هر کجا، هر گازی!

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.