کاربرد کمپرسورهای هاگ: بازیابی گاز CO2 در صنایع غذایی

ضدعفونی فشاری با کربن‏‌دی‏‌اکسید (CO2) یک فرآیند شناخته شده برای عملیات سازگار با محیط زیست بر روی مواد غذایی در برابر آفات طبیعی است. در بازیافت گاز کربن‌‏دی‏‌اکسید، کمپرسورهای کاملا بدون نشتی هاگ نقشی اساسی دارند.

ضد عفونی فشاری یک فرآیند شناخته شده برای عملیات سازگار با محیط زیست بر روی مواد غذایی در برابر آفات طبیعی مانند کرم حشرات، پروانه، سوسک، تخم و لارو آنها است. این فرآیند باعث کاهش اتلاف غذا و اطمینان از بهداشت و کیفیت آن می‌شود. بسته به نوع آفت و مواد غذایی، پارامترهای فرآیندی مانند نوع گاز ضدعفونی‏ کننده، فشار و مدت زمان عملیات به صورت جداگانه تعیین می‏‌شوند. ضدعفونی با گاز نیتروژن یا کربن‏‌دی‏‌اکسید انجام می‏‌شود. ضدعفونی با گاز کربن‏‌دی‏‌اکسید در مقایسه با نیتروژن کارآمدتر و سریعتر است، اما نیاز بیشتری به تجهیزات فرایندی دارد. از جمله موارد مورد نیاز، محفظه‏ مقاوم در برابر فشار و بدون نشتی و سیستم بازیابی گاز است.



در بازیابی گاز CO2 کربن‌‏دی‏‌اکسید، کمپرسورهای کاملا مطمئن و بدون نشتی هاگ نقشی اساسی دارند. کمپرسورهای هاگ بازیابی بدون نشتی گاز کربن‏‌دی‏‌اکسید را تضمین کرده و کوپلینگ مغناطیسی عملکرد بدون سایش و نشتی را فراهم می‏کند.

عملکرد کمپرسور به دلیل فشار مکش انعطاف‏‌پذیر بسیار کارآمد است. کمپرسور بازیابی گاز را در بالاترین فشار مکش آغاز می‏‌کند و تمام سیلندرها در حالت تک مرحله‏‌ای با بالاترین میزان توان خروجی کمپرسور کار می‏‌کنند. به تدریج فشار مکش کاهش می‏یابد و کمپرسور به حالت فشرده‌سازی دو مرحله‏‌ای می‏رود. به این ترتیب دمای فشرده‏‌سازی و جریان آن همیشه بهینه می‏شود. پارامترهای عملیاتی بسته به شرایط بازیابی خاص تعریف‏ شده توسط مشتری متفاوت هستند.

حفاظت از محیط زیست

بازیابی گاز CO2 کربن‏‌دی‏‌اکسید در طی ضدعفونی کردن مواد غذایی سهم اساسی را در حفاظت از محیط‏ زیست دارد. بدون بازیابی گاز، روزانه مقدار زیادی گازهای کربن‏‌دی‏‌اکسید آسیب‏‌رسان به وضعیت آب‏ و هوا در محیط منتشر می‏‌شود.

کمپرسورهای بدون روغن هاگ، کیفیت گاز فشرده‏ شده‏‌ی کربن‏‌دی‏‌اکسید بدون روغن را که در تماس مستقیم با غذا است، تضمین می‏‌کنند.

کمپرسور CO2 می‌خواهید؟

همین حالا با کارشناسان ساور تماس بگیرید

بازیابی گاز CO2 کاربرد کمپرور هاگ ساور
جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
بازیابی گاز CO2 کاربرد کمپرور هاگ ساور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.