کمپرسورهای هوای تنفس، باعث می‏شود بسیاری از مردم به آخرین تعطیلات ساحلی خود و کمپرسور کوچک در کلوپ غواصی هتل فکر ‏کنند، که برای پر کردن مخازن 6 لیتری غواصی با هوای معمولی محیط در 300 بار استفاده می‏شود.

اما در حالی که واحدهای کوچک مورد استفاده غواصان آماتور قرار می‏گیرد، هوای تنفسی با تکنولوژی ساور برای غواصی حرفه‌‏ای نیز مورد نیاز است. برای غواصی در اعماق دریا، نمی توان از هوای تنفسی طبیعی استفاده کرد، زیرا در غیر این صورت ممکن است اثر آنچه بعضاً خلسه‏‌ی عمیق” شناخته می‏شود، رخ دهد. فشار نسبی بیش از حد نیتروژن باعث ایجاد اختلال در سیستم عصبی مرکزی می‏‌شود که منجر به محدودیت‌های شناختی و احساس خطرناک سرخوشی زیادی می‌‏شود. برای عمق بیش از 40 متر ، از Heliox (مخلوط اکسیژن و هلیوم) به عنوان گاز تنفسی استفاده می‌گردد. دو گاز با توجه به عمق شیرجه مخلوط می‌‏شوند. استفاده‏‌کنندگان معمول از Heliox شامل غواصان در اعماق دریا در صنایع فراساحلی هستند، به عنوان مثال برای انجام تعمیر و نگهداری در سکوهای حفاری.

کمپرسور هوای تنفسی ساور

راه حل‌ها و پکیج کامل هوای تنفسی با تکنولوژی ساور

کمپرسورهای ساور پکیج کاملی از جمله بوستر Heliox را برای این نوع کاربردها تهیه کرده است. مشتری مستقر در امارات متحده عربی به یک راهکار کوچک و متحرک نیاز دارد. همانطور که درخواست شد، ساور راه حلی را در نظر گرفت که مشتری بتواند به سرعت آن را بر روی عرشه کشتی پشتیبانی خود قرار دهد و در صورت عدم استفاده از آن، به راحتی در یک انبار قرار گیرد. این سیستم در برابر آب دریا محافظت می‌شود و از طریق دریچه‌های بزرگ نگهداری به راحتی قابل دسترس است.

کمپرسور WP 4341 BasSealHe-B مخلوط Heliox را گرفته و آن را تا 200 بار فشرده می‏‌کند. سپس با یک خشک‏‌کن کارتریج فیلتر و خالص شده تا کیفیت گاز تنفس مطابق با استاندارد DIN ISO 12021 حفظ شود.

تمام اجزای سازنده در این پکیج جمع و جور است و توسط نهاد طبقه‏‌بندی ABS در کیل بررسی و تأیید شده است.

اطلاعات فنی

سری: HURRICANE

مدل: WP 4341

طراحی: BasSealHe-B

فشار: 200 bar.g

جریان حجمی: 56 m³/hr

کیفیت گاز: DIN ISO 12021

کمپرسور هوای تنفسی ساور
جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.