کمپرسورهای 3 مرحله‌ای ساور

مناسب برای هر اتاق موتور!

(کمپرسورهای سری PASSAT و LEVANTE دریایی کارخانه Sauer آلمان)


🔹 دمای کمتر به دلیل نسبت تراکم مرحله‌ای کمتر

در زمان‌های گذشته کمپرسورهای هوا-خنک به دلیل دماهای تراکم بالا (بالاتر از 250 درجه سانتی‌گراد) به 80 متر مکعب در ساعت محدود می‌شدند. با توسعه کمپرسورهای 3 مرحله ای هوا خنک بیش از 30 سال پیش، نسل جدیدی از کمپرسورها در بازار ظاهر شدند. 3 مرحله‌ای بودن دلیل دماهای پایین‌تر (کمتر از 170 درجه سانتیگراد) هست و خنک سازی رضایت بخشی توسط هوا را ممکن می‌کند.

🔸 هزینه نگهداری کمتر به دلیل فواصل نگهداری طولانی‌تر

به دلیل دمای تراکم پایین‌تر، ترک حرارتی روغن روان کننده حاصل نمی‌شود و در نتیجه دریچه‌های کمپرسور توسط کک روغن کثیف نمی‌شوند. بنابراین کمپرسورهای Sauer می توانند فواصل تعمیر و نگهداری تا 4000 ساعت را برای شیرها تضمین کنند که هزینه‌های نگهداری را در مقایسه با کمپرسورهای 2 مرحله‌ای با آب خنک می‌کند. کاهش دمای تراکم اجازه می‌دهد تا از روغن معدنی استاندارد SAE 30 استفاده شود، به عنوان مثال در موتورهای دیزل 2 و 4 زمانه استفاده از روغن مصنوعی گران قیمت برای عملکرد مناسب مورد نیاز نیست.

🔹 هزینه نصب کمتر به دلیل نداشتن سیستم آب خنک کننده!

با لغو مدار آب خنک کننده با فلنج ها، پکینگ‌ها، اتصالات و پمپ‌های آب خنک کننده، قابلیت اطمینان بالاتر و کنترل و نظارت آسان‌تر کمپرسورها حاصل می‌شود. روش ساده خنک کننده نیز دلیلی است که کارخانه‌های کشتی سازی روز به روز کمپرسورهای هوا خنک را ترجیح می‌دهند. علاوه بر این واقعیت که یک وسیله کمکی با رابط‌های کمتر نصب شده است، وزن و فضا کوچکتر است و در نتیجه فونداسیون‌های سبک‌تر و کم هزینه‌تر می‌شود. در مجموع، صرفه جویی در هزینه تا 7500 دلار در هر کشتی در هنگام نصب امکان پذیر است. تهویه موتورخانه نباید افزایش یابد، فقط باید کمپرسورها را در چیدمان تهویه در نظر گرفت.

✅ کمپرسورهای 3 مرحله‌ای ساور مدل هوا خنک – رقابتی‌ترین گزینه برای کارخانه کشتی سازی و مالک کشتی.

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
مزایای کمپرسورهای 3 مرحله‌ای ساور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.