مدیریت هلیوم

سیستم‌های بازیابی هلیوم کرایومچ هلیوم را به گیاهان هلیوم مایع بازیابی می‌کنند و از حفظ هلیوم جوش‌آور اطمینان می‌دهند. با یک سیستم بازیابی هلیوم کرایومک، تأسیسات دارای چندین کرایواستات با نرخ جوش های مختلف می توانند از یک کارخانه هلیوم مایع استفاده کنند.

هلیوم که از ده آهنربای ابررسانا می جوشد گرفته می شود و به یک کیسه جمع آوری لوله می شود و سپس به سیلندرها فشرده می شود، تا سطح 99.999 درصد خالص می شود و سپس دوباره مایع می شود.


سیستم ریکاوری هلیوم کمپرسور ساور


هلیوم از گاز طبیعی چگونه بازیابی می شود؟

سیستم ریکاوری هلیوم از گاز طبیعی با استفاده از غشاهای MFI …

در یک کارخانه فرآوری گاز طبیعی برای بازیابی هلیوم، CO2، H2O و سایر ناخالصی ها قبل از جداسازی CH4 از مخلوط با استفاده از یک مبدل حرارتی برودتی از مخلوط جدا می شوند. پس از این مرحله، غلظت هلیوم به طور معمول 1-3٪ است.


کمپرسورهای ساور، بهترین راهکار برای فشرده سازی گاز هلیوم

بیش از 50 سال است که Sauer Compressors در توسعه و تولید کمپرسورهای هلیوم ضد گاز تخصص دارد. تجربه جامع ما در هر محصول و توسعه جدید – به نفع مشتری – گنجانده شده است.

کمپرسورهای هلیوم Sauer به طور ویژه برای فشرده سازی هلیوم طراحی شده اند و کارآمدترین و ایمن ترین راه حل را برای انواع کاربردها نشان می دهند. بنابراین جای تعجب نیست که مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه های برجسته فقط به کمپرسورهای هلیوم Sauer اعتماد دارند.

شرکت های گاز از مزایای منحصر به فرد کمپرسورهای هلیوم Sauer و پشتیبانی شبکه فروش و خدمات در سراسر جهان از گروه کمپرسور Sauer سود می برند.


سیستم ریکاوری هلیوم کمپرسور ساور

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.