سری جدید ORKAN ، محصولی جدید از کمپرسورهای ساور

کمپرسورهای ساور آلمان سری جدید Orkan ، اولین مجموعه کمپرسورهای همه‌ ‏کاره را با ترکیبی از فناوری‏‌های جدید معرفی کرده است. کمپرسورهای فشار قوی Orkan در طرح‌های مختلف موجود بوده و برای فشرده‏‌سازی بسیاری از گازها و برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند.

سری جدید پرفشار Orkan توسط کمپرسورهای ساور بخشی از بزرگترین پروژه توسعه سازنده تاکنون است. سری هوا خنک شامل کمپرسورهای پیستونی روغن کاری شده و کمپرسورهای گاز تا 110 کیلو وات برای فشار نهایی تا 500 بار است. بوسترهای با فشار ورودی تا 16 بار نیز پوشش داده شده است.

سری جدید ORKAN کمپرسور ساور
سری جدید ORKAN کمپرسور ساور
سری جدید ORKAN کمپرسور ساور

ویژگی‌های فنی کمپرسور سری جدید ORKAN

کوپلینگ مغناطیسی

سری Orkan بر اساس یک سیستم همه‏‌کاره و یکپارچه است. طرح‏‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای خاص آماده است. برای هلیوم، گاز طبیعی و هیدروژن، نسخه‌های کاملا بدون نشتی و ضد انفجار وجود دارد. در کمپرسورهای کاملا بدون‏ نشتی گازها، ساور برای اولین بار از نوع جدیدی از کوپلینگ مغناطیسی استفاده می‏‌کند. این نه تنها ضدنشتی بودن را تضمین می‏‌کند، بلکه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و با حداکثر قابلیت اطمینان کار می‏‌کند.

طراحی خنک‏‌کننده جدید

نکته جدید دیگر سری Orkan، خنک کنندگی نوآورانه است. کولر جدید دمای خنک‌سازی مجدد را امکان‌پذیر می‌کند که بیش از 30 درصد کمتر از طراحی خنک‌کننده‌های معمولی است. برای ظرفیت خنک‌‏کنندگی بالایی مانند این، کمپرسورهای ساور کولرها را به صورت شعاعی در اطراف فن و چرخ طیار ترکیبی قرار دادند. این مفهوم خنک کننده قبلاً خود را در سری فشار متوسط ساور یعنی Breeze ثابت کرده است.

Orkan محدوده عملکرد محصولات ساور را افزایش می‏‌دهد

سری Orkan با ویژگی‌های فنی خود، بین سری Hurricane  و 6000  قرار دارد. بنابراین، مجموعه کمپرسورهای پرفشار ساور تا 500 بار اکنون کل محدوده 4 تا 230 کیلووات را پوشش می‌دهد. سری Orkan مجهز به کنترل کمپرسور جدید ecc 4.0 است که مخفف عملکرد ساده و درجه بالایی از ایمنی است. یکی دیگر از مزایای کمپرسورهای هوا خنک، ساختار بسیار فشرده و شفاف برای این کلاس عملکردی است.

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
سری جدید ORKAN کمپرسور ساور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.