کمپرسور هوای تنفسی چیست و چه کاربردی دارد؟

هوای تنفسی به دو صورت وجود دارد، مخازنی که غواصان و آتش نشانان استفاده می کنند و تصفیه کننده هوای تنفسی یا BAP که در کاربردهای مختلفی از جمله بیمارستان ها، غرفه های رنگ، سند بلاست، مطب های دندانپزشکی و غیره استفاده می‌شود.

مخزن SCUBA و Firefighting معمولی با فشار 5000 psi تحت فشار هستند. این مخازن فقط برای مدت زمان محدودی دوام می آورند و سنگین هستند. برای پر کردن این مخازن به کمپرسورهای فشار بالا که می توانند حجیم و گران باشند.

کمپرسور های فشار قوی هوای تنفسی کمپرسور های فشار بالای چند مرحله ای هستند که  برای فشرده سازی هوای محیط برای استفاده در سیستم هایSCBAوSCUBAاستفاده می شود.


کمپرسور هوای تنفسی چیست ساور تهران


این کمپرسورها معمولا می‌توانند هوای 5000 و 6000psi را برای پر کردن مخازن 3000 SCUBA پی اس آی که در غواصی استفاده می شوند و همچنین بسته‌های هوای SCBA کوچکتر با فشار بالاتر تولید کنند.

بسته‌های هوای SCBA مورد استفاده در صنایع ایمنی آتش سوزی و مواد خطرناک با 2216 , 4500 و 5500psi موجود است.

بسته‌های هوای 4500 و 5500psi فشرده تر و سبک تر از بسته های هوای 2216psi هستند و بسیاری از کاربران را به ارتقای تجهیزات فشار بالاتر برای دستیابی به راحتی و سهولت جا به جایی ناشی از تجهیزات با دست و پاگیری کمتر سوق می‌دهد.

یکی از اجزای ایمنی مهم یک سیستم هوای تنفسی، ایستگاه پر کننده است. ایستگاه‌های پر کننده از اپراتور پر کننده بسته‌های هوا در صورت خرابی پک هوا محافظت می کنند. این امر باهدایت انفجار و هر گونه باقیمانده تکه تکه شده از اپراتور به دست می‌آید.


راهکارها و پکیج‌های کامل هوای تنفسی ساور

با تکیه بر طراحی قدرتمند کمپرسورهای فشار قوی ساور، این کمپانی راهکارهای کامل تامین هوای تنفسی که شامل فیلتراسیون هوا و پنل‌های ذخیره سازی می‌باشد را ارائه می‌نماید.

این راهکارها در قالب دو مدل از محصولات این کارخانه از سری کمپرسورهای TORNADO و HURRICANE به شرح زیر می‌باشند:

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
کمپرسور هوای تنفسی چیست ساور تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.