اولین کمپرسور هلیوم ساور Orkan برای هوای مایع

حدود یک سال پیش، در فوریه 2021، اولین SAUER Orkan WP5173LH BasSeal-He برای Air Liquide در تایلند نصب و راه اندازی شد.

اولین سفارش اورکان هلیوم درست پس از عرضه رسمی داخلی از Air Liquide Thailand در سال 2019 دریافت شد و به عنوان نوعی سفارش نمونه اولیه عمل کرد. علیرغم شرایط سخت ناشی از کووید-19، تیم مهندسی ما موفق شد به تایلند سفر کند و خدمات و تخصص درجه یک را همراه با شریک CDA Tech در کارخانه در Laem Chabang ارائه کرد. کاربرد نهایی پر کردن بطری هلیوم با فشار کاری 200 بار و ظرفیت 205 متر مکعب در ساعت است.

مخصوصاً با توجه به اینکه این اولین سفارش واقعی با کمپرسور هلیوم SAUER Orkan بود، امروز می‌توانیم نتیجه مثبتی بگیریم و بسیار خوشحالیم که می‌بینیم چندین سفارش برای این برنامه قبلاً انجام شده است.



دو سال پیش کارخانه کمپرسور ساور سری Orkan را به مجموعه خود اضافه کرد. Orkan یک مجموعه جدید کمپرسور هوا خنک همه کاره است که تعدادی از فن آوری های جدید و نوآورانه را ترکیب می کند.

درایو کوپلینگ مغناطیسی:

تقویت‌کننده‌های گاز اورکان دارای اولین درایو کوپلینگ مغناطیسی هستند که Sauer برای کمپرسورهای ضد گاز هرمتیک در خط تولید SAUER استفاده می‌کند. این نه تنها ضد گاز بودن را تضمین می کند، بلکه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و با حداکثر قابلیت اطمینان کار می کند.

کولر مکعبی:

CubeCooler جدید دمای خنک‌سازی مجدد را امکان‌پذیر می‌کند که بیش از 30 درصد کمتر از پیکربندی‌های خنک‌کننده معمولی است. برای ظرفیت خنک کنندگی بالایی مانند این، خنک کننده ها به صورت شعاعی در اطراف فن ترکیبی و فلایویل قرار گرفته اند.

سری Orkan با ویژگی های فنی خود، بین سری Hurricane Sauer و سری 6000 قرار دارد. بنابراین، مجموعه کمپرسورهای پرفشار Sauer تا 500 بار اکنون کل محدوده 4 تا 230 کیلووات را پوشش می‌دهد. سری Orkan به کنترل کمپرسور جدید Sauer ecc 4.0 مجهز شده است که مخفف عملکرد ساده و درجه بالایی از ایمنی است. یکی دیگر از مزایای کمپرسورهای هوا خنک، ساختار بسیار فشرده و شفاف برای این کلاس عملکردی است.

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
اولین کمپرسور هلیوم ساور Orkan برای هوای مایع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.