خوش برگشتی!

طی دهه‌های 1950 و 1960 میلادی، شرکتی که امروزه به شرکت کمپرسورهای ساور شناخته می‌شود، تحت عنوان Poppe Luftknecht فعالیت می‌نمود. در سال‌های بعد، شرکت Poppe با ادغام با چند شرکت دیگر، گروه J.P. Sauer & Sohn Maschinenbau GmbH را تشکیل داد.
کمپرسورهای قدرتمند Poppe Luftknecht در آن سال‌ها در زمینه تامین هوای صنعتی و کارگاهی در کشور آلمان مورد استقبال بودند. حتی امروزه بعضی از آن رفقای قدرتمند هنوز در تامین هوای فشرده در کارگاه‎‌های کوچک یا مصارف شخصی مورد استفاده هستند.
حالا یکی از این کمپرسورها، 62 سال بعد از راه‌اندازی راه برگشت به اصل خود را پیدا کرده است. یک کمپرسور مدل WP1102L دارای مخزن 70 لیتری که از سال 1359 تا به امروز توسط صاحب خود در نزدیکی شهر کیل آلمان استفاده می‌شده است، هنوز هم کاملا بدون نقص کار می‌کند. حالا این کمپرسور در محل کارخانه کمپرسورهای ساور در کیل با دقت در حال بازپروری و تمیزکاری است و پس از آن به عنوان یک دستگاه نمایشی در سالن پذیرش جدید کارخانه به انجام وظایف خود ادامه خواهد داد.
هنوز گهگاهی درخواست‌های سرویس‌ها و قطعات یدکی برای این مدل کمپرسورهای قدیمی برای ما ارسال می‌شود، که البته ما نیز با کمال میل به سرویس‌دهی می‌پردازیم. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در این صفحه جستجو کنید:

https://www.sauercompressors.com/service/genuine-spare-parts/spare-parts-and-service-for-poppe-compressors

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.