صنایع جانبی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و کاربرد کمپرسورهای ساور در این صنایع

کمپرسورهای استارت سرد موتور دیزل

تولید کمپرسورهای هوای اسارت موتورهای دیزلی برای کارخانه ساور، به طول مدت بیش از 80 سال، تخصصی‌ترین زمینه کاری به حساب آمده است. پیشرو در زمینه کمپرسورهای صنایع دریایی و کشتیرانی، ساور همواره می‌داند که چطور کمپرسورهای قابل اطمینان برای تولید هوای استارت موتورهای بزرگ دیزلی ساحلی و فراساحلی تولید کند.

کاربرد کمپرسورهای ساور در زمینه استارت سرد:

فراهم آوردن هوای استارت موتورهای دیزلی

 

 


هوای تنفس، ایمنی و آتش‌نشانی

در شرایطی که ایمنی وابسته باشد به در دسترس قرار داشتن محصولات، حضور کمپرسورهای قابل اطمینان فشار قوی ضروری است. به همین دلیل است که کمپرسورهای ساور برای مصارفی مثل تولید هوای تنفسی برای قواصان آب‌های عمیق یا محفظه‌های غواصی، همچنین در سیستم‌های اطفاء حریق که کمپرسورها باید در هر زمان و تحت سخت‌ترین شرایط کار کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشتریان ساور همواره به جای چانه زنی و شک و شبهه، به کیفیت تأیید شده‌ی این محصولات اعتماد نموده‌اند.

کاربردهای کمپرسورهای ساور در زمینه هوای تنفس، ایمنی و آتش‌نشانی:

  • ایستگاه‌های اطفاء حریق
  • تولید هوای تنفس
  • تولید نیتروکس
  • تولید هِلیوکس
صنایع جانبی نفت و گاز کمپرسور ساور تهران

چنانچه در زمینه صنایع جانبی نفت و گاز و پتروشیمی فعال هستید و یا به عنوان کارفرما صاحب مجموعه ای میباشید، به طور حتم با توجه کسب و کار خود به کمپرسور در نفت و گاز و پتروشیمی نیازمند هستید.

کمپرسور ساور با درک این موضوع توانسته راهکارهای مختلفی را برای پروژه های متفاوت ارائه دهد که مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.
ارائه محصولات کمپرسور فشار قوی با تکنولوژی و کیفیت بالا در بازه ای از 8 تا 500 بار! نشان از فعالیت گسترده این کارخانه در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز و پتروشیمی میباشد.

صنایع مرتبط

مشاهده زمینه های دیگر؟

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.