در این مقاله قصد داریم تا درباره کاربرد کمپرسور در داروسازی شرح دهیم. صنعت داروسازی یکی از مهمترین صنایع در جهان میباشد و مانند سایرین به هوای فشرده برای پیشبرد فعالیت های خود نیازمند است.
در این بخش میتوانید با کاربردهای کمپرسور در داروسازی آشنا شوید.

هوای فشرده در داروسازی

استفاده از هوای فشرده تمیز، خشک و بدون روغن برای این صنعت حساس از مهم‌ترین ضرورت‌ها به حساب می‌آید که برای تولید آن، ابزار و تجهیزات دقیق و بهینه مورد نیاز است. سیستم تولید هوای فشرده در صنعت داروسازی کاربردهای بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انتقال محصولات
  • اسپری روکش قرص‌ها
  • تثبیت فشار در مخازن نگهداری و واکنش
  • آماده سازی و بسته بندی محصولات


ساور آلمان تولید کننده کمپرسور هوا مورد مصرف در تمامی صنایع ، فروش کمپرسور پیستونی

 

 

2 دیدگاه. Leave new

  • امجدیان
    1400-10-20 07:17

    سلام،
    کمپرسور های هوا خنک با درایر تبریدی امکان گرفتن آب هوای فشرده به مقدار لازم بخصوص در تابستان تهران با توجه به نقطه شبنم دارند؟
    ۲-برای داروسازی هوای فشرده ای که به اطاق تمیز وارد خواهد شد و مستقیما با دستگاه و قرص و دارو تماس دارد فیلتر کردن میکرونی لازم است؟ممکن است هوای فشرده فیلتر نشده شرایطGMP و اطاق تمیز را خراب کند؟

    پاسخ
    • ساور تهران
      1400-10-20 11:37

      با انتخاب درایر متناسب با ظرفیت کمپرسور و شرایط محل نصب آن (که در هنگام سفارش کمپرسور مورد بررسی قرار خواهد گرفت)، درایر عملکرد مناسبی را داشته و با توجه به شرایط هوای ورودی به آن، رطوبت همراه را از طریق شیرهای تخلیه از هوا خارج کرده و هوایی خشک را تحویل می‏‌دهد.
      همچنین به سبب اهمیت شرایط هوای ورودی به اتاق تمیز بر اساس طبقه‌‏بندی اتاق، استفاده از کمپرسورهای کاملا بدون روغن الزامی و در صورت نیاز به کلاس بالاتری از هوای خروجی کمپرسور با توجه به طبقه ‏بندی‌اتاق، ممکن است نیاز به استفاده از فیلترهای بیشتر به منظور جلوگیری از ورود ذرات معلق در ابعاد مختلف باشد، زیرا ورود این گونه ذرات و آلودگی‌‏ها خارج از مقیاس مجاز بر اساس کلاس اتاق تمیز به داخل آن موجب از بین ‏رفتن شرایط اتاق و بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.