آخرین راهکار کارخانه کمپرسور ساور برای فشرده سازی گاز هلیوم

به همراه معرفی اجمالی از سری Sauer Orkan

نقطه عطفی دیگر در توسعه سری جدید کمپرسورهای ساور، Sauer Orkan؛ یکی از اولین کمپرسورهای پر فشار Sauer Orkan برای فشرده سازی گاز هلیوم آماده بهره‌برداری شد.

این کمپرسور 5-مرحله‌ای هوا-خنک برای بازیابی هلیوم تا فشار 350 بار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این مدل به کمک نوع جدیدی از کوپلینگ مغناطیسی، کاملا بدون نشتی می‌باشد که با دقت مورد بازرسی و تست قرار گرفته است. کمپرسور تولیدی در حالی که از هلیوم پر شده است، آماده ارسال به یکی از مشتریان شناخته‌شده ساور در صنعت گاز و مستقیما آماده بهره‌برداری می‌باشد.

معرفی Sauer orkan کمپرسور ساور تهران

فشار ورودی تا 16 بار، فشار نهایی تا 500 بار!

سری Sauer Orkan شامل بر کمپرسورهای فشار قوی برای هوا و گاز تا فشار نهایی 500 بار و فشار ورودی تا 16 بار می‌شود. این مدل به سیستم خنک‌سازی نوآورانه مکعبی مجهز است و با بهره‌گیری از نوع جدیدی از کوپلینگ مغناطیسی، تماما فاقد هرگونه نشتی به حساب می‌آید. طراحی این مدل برای گازهای هوا، نیتروژن، هلیوم، گاز طبیعی و هیدروژن بهینه است و در مدل‌های ضد انفجار (طبق استاندارد ISO 80079-34:2018) و طبق اصول European ATEX 2014/34/EU نیز موجود هستند.

آیا به کمپرسور گاز هلیوم نیاز دارید؟

کمپرسور ساور تهران ، تنها نماینده رسمی کارخانه کمپرسورهای ساور آلمان در ایران، آماده ارائه مشاوره و معرفی راهکار برای نیازهای خاص شما. جهت ارتباط با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

جستجو
ساور در شبکه‌های اجتماعی
LinkedIn
Instagram
فشرده سازی گاز هلیوم کمپرسور ساور تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید…

فهرست
شروع چت
سوالی دارید؟
تماس با کارشناسان ما
با سلام و روز بخیر. ما آماده ارائه مشاوره هستیم.